مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی میزبان مشاور عالی استاندار البرز در امور خانواده

۱۵ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۶:۵۹ کد : ۷۴۳۰۲ اخبار اسلایدی رویدادها رویدادهای جهادی
مشاور استاندار البرز و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز بهمراه هیاتی متشکل از مشاورین امور بانوان در دستگاه‌های اجرایی استان البرز صبح یکشنبه ۱۴ مرداد ماه از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی بازدید کردند
مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی میزبان مشاور عالی استاندار البرز در امور خانواده

به گزارش مرکز توسعه خلاق ارتباطات مجتمع تحقیقاتی جهاد دانشگاهی ، در این دیدار محمدحسین فائزی رییس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی به بیان ساختار، چگونگی ماموریت ها و دستاوردهای شاخص مجتمع پرداخت و گفت : یکی از مهم ترین دیدگاه و راهبرد اساسی ما نگاه ویژه به جایگاه بانوان در تمامی عرصه ها و صیانت از این جایگاه می باشد. چرا که در هر برهه ای بانوان نشان دادند در کرسی های مدیریتی از توان بالا و شایسته ای برخوردار هستند.

 

وی با خاطرنشان کردن این مطلب که، درصد بالایی از مدیران و همکاران مجتمع تحقیقاتی را بانوان متخصص و جوان تشکیل داده اند، اذعان کرد: بیان همین ظرفیت از به کاری گیری بانوان در مجتمع فوق، کافی است تا دلیل توجه به بانوان متخصص و متعهد از برنامه های جدی جهاد دانشگاهی و مجتمع تحقیقاتی همواره مدنظر باشد. 

 

فائزی در بخش دیگری ، با اشاره به این که رفاه و آرامش بانوان علاوه بر مسائل شغلی، طیب خاطر آنان در حفظ و آرامش روحی فرزندان خردسال حین اشتغال را از دیگر ضروریات برشمرد و تصریح کرد: تلاش ما براین بود تا به منظورخدمات رفاهی کارکنان و مادران مهدکودک نبات و مجموعه ورزشی چند منظوره با خدمات اختصاصی بانوان در مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی راه اندازی شود تا اندکی از نگرانی بانوان شاغل در این مجتمع کاسته شود. چرا که نیروی انسانی زمانی می تواند در حوزه تخصصی خود موفق باشد که، دغدغه مندی نداشته و تا حدودی آرامش روحی و جسمی خویش را یکجا داشته باشد تا بتواند مسیر ارتقا، رشد و توسعه سازمان متبوع را فراهم سازد.

رییس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی یادآور شد: بانوان رکن اصلی خانواده هستند و نگاه ما این است که باید سایه محرومیت از خدمات ورزشی و رفاهی از بانوان و دختران برداشته شود. بنابراین مجتمع این آمادگی را دارد که در محیطی امن و حرفه ای، به جبران این خلاء کمک کند. 

گفتنی است در این نشست، دکتر معصومه آقایی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و دیگر مدیران و مشاورین امور بانوان به بیان نقطه نظرات و بیان درخواست های خود برای همکاری های چند جانبه و استفاده از ظرفیت های مجتمع تحقیقاتی در حوزه بانوان پرداختند.  

آقائی همکاری با مجتمع تحقیقاتی را راهگشای مشکلات بانوان دانست و اظهار کرد: ضروری است تا پتانسیل این مجموعه (مجموعه توانمندی‌ها و امکانات مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی) در خدمت دستگاه های اجرایی قرار گیرد تا با همکاری چند جانبه رفاه و آسایش بیشتری برای بانوان نخبه و کار آفرین البرز حاصل شود.

کلید واژه ها: فناوان استانداری البرز


نظر شما :