بازگشایی مهدکودک خانواده بزرگ فناوان با حضور رییس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی

۱۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۷ کد : ۷۲۱۴۸ اخبار اسلایدی رویدادها رویدادهای جهادی
بازگشایی مهدکودک خانواده بزرگ فناوان با حضور رییس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی

"مهدکودک نبات" مهدکودک خانواده بزرگ فناوان، با حضور محمد حسین فائزی، ریاست مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی رسما افتتاح و بازگشایی شد.  
به گزارش مرکز توسعه خلاق ارتباطات مجتمع شهدای جهاد دانشگاهی در این مراسم که با  همراهی کودکان و خانواده بزرگ فناوان واقع در مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی برگزار شد، مهندس فائزی یکی از اساسی ترین ملزومات توجه به خانواده‌ را ایجاد محیطی امن و پویا برای پرورش فرزندان مادران شاغل دانست و افزود: طبیعی است که بخشی از زمان و ظرفیت فکری کارکنان و اعضای هیات علمی مجتمع تحقیقاتی صرف تربیت فرزندان‌شان می‌شود، و درصورت عدم توجه ما به امنیت روانی و فکری خانواده، به همان میزان از تمرکز کارکنان بر امور سازمانی کاسته خواهد شد. 
 رییس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی همچنین اظهار داشت: اقداماتی همچون تاسیس مهدکودک، ضمن آنکه به فرآیند هویت‌بخشی و تعهد سازمانی کمک می رساند، از منظر بهره‌وری سازمانی نیز قابل دفاع است.  
وی افزود: با  آغاز فعالیت مهدکودک نبات می‌توانیم به صورت مضاعف از حضور کارکنان و ظرفیت های فکری آن‌ها بهره‌مند شویم و این اطمینان خاطر همکاران از مسائل مربوط به فرزندان، بی شک زمینه ساز آرامش، تعهد کاری و در بلندمدت افزایش انگیزه و بهره‌وری آنها خواهد شد. 

شایان ذکر است مهد کودک نبات در راستای اجرای سیاست‌های جهاد دانشگاهی و به همت مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی در کمتر از 1 ماه احداث و تجهیز شد و به بهره برداری رسید. 
این مهد کودک علاوه بر بهره مندی از تجهیزات و اسباب بازی های روزآمد، مجهز به سامانه تهویه هوا و اطفای حریق است و محوطه ای جهت فعالیت های طبیعت دوست کودکان به فضای عادی مهدکودک، اختصاص یافته است. 
یادآور می شود آیین افتتاح رسمی مهدکودک نبات، همزمان با عید سعید غدیرخم با حضور شخصیت های محبوب کودکان برگزار خواهد شد.


نظر شما :