مسابقه جشن بهار در بهار

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۳ کد : ۶۹۶۰۶ اخبار اسلایدی رویدادها
مرکز توسعه خلاق ارتباطات مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و‌ زیستی ایران برگزار می نماید
مسابقه جشن بهار در بهار

به مناسبت فرارسیدن ماه پر فیض و پر برکت رمضان، مسابقه معنوی جشن بهار در بهار با همکاری مرکز توسعه خلاق ارتباطات مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران ویژه همکاران جهادگر واحدهای مستقر در مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی و خانواده آنها برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه خلاق ارتباطات مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی و مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران این مسابقه در سه سطح کودکان، نوجوانان و بزرگسال برگزار می شود. در سطح کودکان، محور مسابقه قرائت سوره قدر توسط نونهالان است. برای بخش نوجوانان، جشن سحرخیزان در نظر گرفته شده است. در این بخش تجربه روزه اولی به صورت آثار مختلف مانند ویدئو، نقاشی، داستان، و ... ارسال می شود.در بخش بزرگسال سوالات اخلاقی با محوریت سوره مبارکه حجرات به صورت پیامکی برگزار می گردد.
شایان ذکر است هدف از برگزاری این مسابقه ضمن ترویج فرهنگ تعامل بین واحدی ، مشارکت و تعامل با خانواده های همکاران جهادگر بوده و برای برندگان هر بخش جوایز ارزنده ای در نظر گرفته شده است. مهلت ارسال آثار و شرکت در مسابقه پیامکی تا قبل از عید سعید فطر است و اسامی برندگان بعد از عید فطر اعلام می شود.


نظر شما :