توسط پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی

نشست "آشنایی با فرایند های نظام جدید دانش بنیان" برگزار می شود

۰۶ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۵ کد : ۶۶۹۰۷ رویدادهای جهادی
نشست "آشنایی با فرآیندهای نظام جدید دانش بنیان" توسط مشاوران نیک پندار شریف با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و همکاری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی در سالن آمفی تئاتر شرکت های دانش بنیان این پارک برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز ، نشست حضوری با موضوع »"آشنایی با فرایند های نظام جدید دانش بنیان" در پارک علم و فناوری البرز برگزار می شود. مهندس سیدمهران مهدوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری البرز با اعلام این خبر گفت: نشست حضوری با موضوع »"آشنایی با فرایند های نظام جدید دانش بنیان" روز دو شنبه یازدهم دی‌ماه در پارک علم و فناوری البرز برگزار می شود.
نشست "آشنایی با فرایند های نظام جدید دانش بنیان" برگزار می شود

نشست "آشنایی با فرآیندهای نظام جدید دانش بنیان" توسط مشاوران نیک پندار شریف با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و همکاری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی در سالن آمفی تئاتر شرکت های دانش بنیان این پارک برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز ، نشست حضوری با موضوع »"آشنایی با فرایند های نظام جدید دانش بنیان" در پارک علم و فناوری البرز برگزار می شود. مهندس سیدمهران مهدوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری البرز با اعلام این خبر گفت: نشست حضوری با موضوع »"آشنایی با فرایند های نظام جدید دانش بنیان" روز دو شنبه یازدهم دی‌ماه در پارک علم و فناوری البرز برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت این دوره گفت: نشست "آشنایی با فرایند های نظام جدید دانش بنیان" برای همه مدیران و کارشناسان شرکت های دانش بنیان و فناور مفید و موثر است و می تواند در راه اندازی، توسعه و نیز استفاده از ظرفیت های دانش بنیان کشور به آن‌ها کمک کند.

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز توصیه کرد: دانش آموختگان و دانشجویان علاقمند به فعالیت در حوزه دانش بنیان، استارت آپ ها و ... می توانند از این کارگاه و نشست تخصصی استفاده نمایند. تاریخچه، نحوه ارزیابی، نحوه ثبت نام و آشنایی با انواع شرکت های دانش بنیان برخی از محور های این نشست است.

وی تصریح کرد: دکتر مجید حقیقی عامل شرکت مشاوران نیک پندار شریف و سرارزیاب دانش بنیان از سال 1392 و مدیر سابق مرکز پذیرش و ارزیابی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران است.

علاقمندان می توانند برای ثبت‌نام از طریق: http://daneshbonyan.isti.ir/XBs4 ، تماس: 02636280040 داخلی 214، تماس: 09369601016 اقدام نمایند.

کلید واژه ها: آموزشی جهاددانشگاهی، فرآیندهای نظام جدید دانش بنیان پارک علم و فناوری البرز البرز


نظر شما :